کد خبر : 148761
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1400 - 18:21

امکان‌سنجی احداث «بی آر تی» تهران ـ کرج

امکان‌سنجی احداث «بی آر تی» تهران ـ کرج

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام مطالعات امکان‌سنجی طرح احداث خط اتوبوس تندرو (بی آر تی) در مسیر تهران – کرج خبر داد. به گزارش ایسنا، محسن پورسیدآقایی در بازدید از منطقه ٢١ تصریح کرد: مطالعه طرح احداث بی آر تی به‌منظور پوشش سفرهای رفت‌وبرگشت تهران – کرج در حال انجام است که با

امکان‌سنجی احداث «بی آر تی» تهران ـ کرج

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام مطالعات امکان‌سنجی طرح احداث خط اتوبوس تندرو (بی آر تی) در مسیر تهران – کرج خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن پورسیدآقایی در بازدید از منطقه ٢١ تصریح کرد: مطالعه طرح احداث بی آر تی به‌منظور پوشش سفرهای رفت‌وبرگشت تهران – کرج در حال انجام است که با توجه به تقاضای سفر، ایستگاه وردآورد نیز در این طرح دیده‌شده است.

وی با بیان اینکه بزرگراه شهید همت، آزادراه تهران – کرج و جاده مخصوص به‌عنوان سه محور پیشنهادی در دست مطالعه و ارزیابی است گفت: این محورها با ایستگاه‌های محدود و با هدف دسترسی سریع‌تر شهروندان به‌عنوان سامانه تندرو در حال مطالعه‌اند.

معاون شهردار تهران بر ضرورت رفع مسائل و مشکلات موجود و توسعه حمل‌ونقل عمومی در منطقه ٢١ به‌عنوان غربی‌ترین نقطه تهران تاکید کرد و گفت: مطالعه احداث ۴ خط جدید مترو در تهران به اتمام رسیده و خط ١١ مترو در دو منطقه ٢١ و ١٨ به شهروندان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در طراحی اولیه خط ١١ مترو تصریح‌شده که این خط به‌تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی مسائل و مشکلات حمل‌ونقل عمومی در مناطق ٢١ و ١٨ باشد و از سوی دیگر، افق بهره‌برداری از ۴ خط مطالعه شده، سال ١۴٢٠ تعیین شده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل، طراحی ال آر تی و بی آر تی در این مناطق در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پورسیدآقایی در ادامه به طرح‌های اصلاح هندسی در منطقه ٢١ اشاره کرد و گفت: اصلاح هندسی دسترسی به مسیر زیرگذر اسماعیل‌آباد، اصلاح هندسی بزرگراه فتح در تقاطع بزرگراه شهید لشگری، اصلاح هندسی تبادل بین کندرو – تندرو در مسیر شرق به غرب حدفاصل آذر ۵ و زیرگذر اسماعیل‌آباد در دست اجراست.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از نصب پل عابر پیاده شهرک فرهنگیان – متروی استادیوم آزادی در آینده نزدیک خبر داد و بر نصب نیوجرسی در بخشی از بزرگراه آزادگان به‌جای گاردیل‌ها و نرده‌های موجود و تجهیز بزرگراه‌های فتح و شهید لشگری به دوربین‌های کنترل سرعت در این منطقه تاکید کرد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ معاون شهردار تهران بر ضرورت ساماندهی پارک حاشیه‌ای در معابری که تقاضا و ظرفیت پارک دارند، اشاره کرد و گفت: طرح نهایی پارک حاشیه‌ای در منطقه ٢ در حال اجراست اما تا اجرای نهایی آن در منطقه ٢١، می‌توان به روش دستی، پارک حاشیه‌ای را در این منطقه مدیریت و ساماندهی کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح