کد خبر : 90419
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 19:21

امدادرسانی به ۶۰۹ آسیب دیده در لرستان

امدادرسانی به ۶۰۹ آسیب دیده در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از امدادرسانی به ۶۰۹ آسیب دیده طی سه ماهه اخیر در استان خبر داد. صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معاونت امداد و نجات در سه ماه  اول سال ۱۴۰۰ در ۱۴۷ حادثه  کار امداد رسانی به ۶۰۹ نفر آسیب دیده از حوادثی از قبیل حوادث  آتش سوزی جنگل و

امدادرسانی به ۶۰۹ آسیب دیده در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از امدادرسانی به ۶۰۹ آسیب دیده طی سه ماهه اخیر در استان خبر داد.

صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معاونت امداد و نجات در سه ماه  اول سال ۱۴۰۰ در ۱۴۷ حادثه  کار امداد رسانی به ۶۰۹ نفر آسیب دیده از حوادثی از قبیل حوادث  آتش سوزی جنگل و مرتع، جاده ای، خدمات حضوری، دریایی- ساحلی، رعد و برق، سیل و آبگرفتگی، شهری، صنعتی و کارگاهی و کوهستان را انجام داده است.

وی با بیان اینکه ۱۷۷ تیم عملیاتی در این حوادث بکارگیری شده است، افزود: این تیم‌ها متشکل از ۵۰۹ نفر نیروهای معاونت امداد و نجات در سراسر استان کار امداد رسانی را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان تصریح کرد: شعب خرم‌آباد، ازنا، الیگودرز، بروجرد و پلدختر به ترتیب با ۳۵، ۳۰، ۲۹، ۱۷ و ۱۰ حادثه، شعب‌داری بیشترین حوادث در استان بودند.

رضایی به پایگاه‌های با بیشترین تعداد حادثه اشاره کرد گفت: اباذر، خمه، شوراب، رازان و دوره چگنی پایگاه‌هایی بودند که  بیشترین تعداد حادثه را امدادرسانی کردند.

وی اضافه کرد: در این حوادث ۱۸۸ ناوگان ترابری شامل بالگرد، آمبولانس، خودرو کمک دار سبک و خودرو نجات تیپ یک و دو به کارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان در ۱۴۷ حادثه رخ داد ۴ پرواز در شهرستان‌های خرم‌آباد، ازنا و سلسله با ۱۳ سورتی پرواز نیز کار امدادرسانی را انجام دادند.

رضایی به  امداد رسانی در حوادث آبی اشاره کرد و یادآور شد: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰، ۶ عملیات در حوادث آبی صورت گرفت که بیشترین حوادث مربوط به رودخانه کشکان، آبشار بیشه، سد رودبار و تنگه هلت بوده و حدود ۱۴ درصد کاهش حوادث غرقی و ۱۴ درصد افزایش تعداد فوتی‌ها در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به سه ماهه اول ۱۳۹۹ بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح