کد خبر : 88042
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 12:16

افزایش نسبی دما در آذربایجان‌شرقی تا اواسط هفته جاری

افزایش نسبی دما در آذربایجان‌شرقی تا اواسط هفته جاری

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیش‌بینی اداراه کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی از افزایش نسبی دما تا اواسط هفته جاری و بارش پراکنده باران و برف در نواحی شمالی و شرقی استان خبر داد. محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوای استان اظهار کرد: بررسی آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوّی نسبتا پایدار تا

افزایش نسبی دما در آذربایجان‌شرقی تا اواسط هفته جاری

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیش‌بینی اداراه کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی از افزایش نسبی دما تا اواسط هفته جاری و بارش پراکنده باران و برف در نواحی شمالی و شرقی استان خبر داد.

محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوای استان اظهار کرد: بررسی آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوّی نسبتا پایدار تا روز سه‌شنبه و افزایش نسبی هوا در استان است.

وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه با عبور سامانه‌ی بارشی موجب ابرناکی و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید و بارش پراکنده‌ی باران و برف در برخی نواحی به ویژه مناطق شمالی و شرقی استان از جمله ارسباران، میانه، هریس و سراب خواهد شد و همچنین در طی این چند روز گذشته در شهرهای سراب، ورزقان، بستان‌آباد، چاراویماق، هشترود و هوراند نیز شاهد بارش باران و برف بودیم.

وی در رابطه با حداکثر و حداقل دمای تبریز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، حداکثر و حداقل دمای تبریز به ترتیب هشت و  صفر درجه‌ی سانتیگراد بود و دمای فعلی آن نیز پنج درجه است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش یافته است.

امیدفر در پایان در خصوص با خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر استان تاکید کرد: گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای استان به ترتیب جلفا با ۱۲ درجه بالای صفر و چاراویماق با شش درجه زیر صفر گزارش شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح