کد خبر : 12399
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 1:54

افتتاح فاز اول پارک باغشمال تبریز در خردادماه

افتتاح فاز اول پارک باغشمال تبریز در خردادماه

 شهردار تبریز از تکمیل و افتتاح فاز اول پارک باغشمال، شامل کاربری‌های فرهنگی و فضای سبز، تا پایان خردادماه امسال خبر داد. ایرج شهین‌باهر در بازدید از پارک باغشمال به همراه اعضای کمیسیون عمران شورای شهر تبریز، گفت: فعالیت عمرانی در پارک باغشمال بر اساس زمانبندی و برنامه‌ ریزی مشخص جلو می‌رود. وی افزود: سالن‌های

افتتاح فاز اول پارک باغشمال تبریز در خردادماه

 شهردار تبریز از تکمیل و افتتاح فاز اول پارک باغشمال، شامل کاربری‌های فرهنگی و فضای سبز، تا پایان خردادماه امسال خبر داد.

ایرج شهین‌باهر در بازدید از پارک باغشمال به همراه اعضای کمیسیون عمران شورای شهر تبریز، گفت: فعالیت عمرانی در پارک باغشمال بر اساس زمانبندی و برنامه‌ ریزی مشخص جلو می‌رود.

وی افزود: سالن‌های پادگان سابق ارتش تخریب و بازسازی می‌شود و به همراه آن فونداسیون عمارت کلاه‌ فرنگی باغشمال نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به کاربری‌های پیش بینی شده در سالن‌های پادگان سابق ارتش، اعلام کرد: در فاز اول احداث پارک باغشمال که شامل ۹ سالن است، کاربری‌هایی هم‌چون باغ کتاب، موزه، سالن تئاتر و برخی فضاهای عمومی برای برگزاری مراسم در مناسبت‌های ملی و مذهبی در نظر گرفته‌ایم.

شهین باهر اضافه‌ کرد: تلاش داریم تا پایان خردادماه کاربری‌های تعریف شده فعالیت خود را آغاز کند و فضای سبز پیش‌بینی شده نیز در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

وی افزود: تا پایان خردادماه سال جاری و همزمان با افتتاح فاز اول پارک باغ شمال، ورودی پارک از حد غربی نیز بازگشایی می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل فاز دوم پارک باغشمال نیز گفت: در حد شرقی پارک باغشمال که عمارت کلاه ‌فرنگی در آن واقع است، پروژه باززنده‌سازی این عمارت آغاز شده و فونداسیون آن نیز در حال تکمیل است که تلاش داریم در فاز دوم تحویل شهروندان دهیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح