کد خبر : 106967
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 19:19

اسکان کارتن‎‌خواب‎‌های کاشمر برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا

اسکان کارتن‎‌خواب‎‌های کاشمر برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا

عکس آرشیوی است ایسنا/خراسان رضوی مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر گفت: با توجه به اینکه کارتن‎خواب‎های کاشمر در معرض ابتلا و شیوع ویروس کرونا قرار داشتند، شناسایی و اسکان داده شدند. سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: طی بررسی به عمل آمده با همکاری امور اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت و امور

اسکان کارتن‎‌خواب‎‌های کاشمر برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا
عکس آرشیوی است

ایسنا/خراسان رضوی مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر گفت: با توجه به اینکه کارتن‎خواب‎های کاشمر در معرض ابتلا و شیوع ویروس کرونا قرار داشتند، شناسایی و اسکان داده شدند.

سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: طی بررسی به عمل آمده با همکاری امور اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت و امور اجتماعی شهرداری کاشمر تاکنون ۵۲ نفر کارتن‎خواب‎ شناسایی شده و به صورت موقت به مدت دو هفته در زائرسرای سید مرتضی(ع) اسکان داده خواهند شد.

وی اظهار کرد: برای این افراد روزانه یک وعده غذای گرم توسط شهرداری و دو وعده دیگر توسط خیران تأمین خواهد شد.

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر گفت: در بین کارتن‎خواب‎ها سه خانم حضور دارند که در همان زائرسرا اسکان داده شدند، همچنین به زودی در انتهای خیابان قائم، پنج واحد ۳۰ متری برای اسکان کارتن خواب‎ها تجهیز می‎شود.

وی ادامه داد: شهروندان کاشمری می‌توانند در صورت مشاهده افراد کارتن‌خواب، در تماس تلفنی با مرکز ۱۳۷ موضوع را اعلام کنند تا توسط نیروهای گشت شهرداری به گرمخانه منتقل شوند.

هاشمی افزود: در بین افرادی که تاکنون شناسایی شدند افراد معتاد متجاهر و افراد دیگری هم حضور دارند. همه آن‌ها قبل از اسکان تب‌سنجی شدند و تلاش شده است که تا پایان دوره ویروس کرونا از این محل خارج نشوند.

وی بیان کرد: اگر چه اکنون فقط برنامه ساماندهی این افراد در دستور کار قرار دارد اما در ادامه و پس از غربالگری به بهزیستی، کمیته امداد و مراجع قضایی معرفی خواهند شد و یا به خانواده انتقال داده می‎شوند.

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر همچنین با اشاره به اینکه در بین این ۵۲ نفر افراد زباله‌گردی نیز هستند که شناسایی و از یکدیگر تفکیک شده‎اند، تصریح کرد: در هر اتاق سه نفر اسکان داده شدند.

هاشمی اظهار کرد: با توجه به فوت تعدادی از شهروندان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در این خصوص سردخانه مجزا پیش‌بینی شده و تمامی کارهای شرعی و دینی افراد فوت شده توسط یک روحانی به طور کاملا بهداشتی انجام می‎شود.

وی گفت: یک سوم اجاره بهای مستاجرین شهرداری کاشمر در اسفند و فروردین‎ماه بخشیده شده است، همچنین تاکنون ۱۵۰ میلیون تومان تجهیزات از جمله گان، دستکش، کلاه، ماسک و مایحتاج اولیه پرستاران و پزشکان بخش کرونایی تهیه شده است.

مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشمر عنوان کرد: با هدف ماندن شهروندان در خانه و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در کاشمر طرح کتاب‌خوانی مجازی اجرا و هر شب به ۱۰ نفر از شهروندان که به سوالات جواب درست بدهند، هدایایی اهدا می‎شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح