کد خبر : 23388
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 - 20:51

اردبیل چهره زمستان پاییزی به خود می‌گیرد

اردبیل چهره زمستان پاییزی به خود می‌گیرد

 با ورود سامانه سرد بارشی در روزهای آینده اردبیل چهره زمستانی در اولین ماه پاییز را پیدا می‌کند. بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل با ورود سامانه سرد بارشی از فردا نه تنها از روند با ثبات دما در روزهای اخیر کاسته می‌شود بلکه اکثر شهرهای استان اردبیل در اولین ماه پاییز رنگ و بوی

اردبیل چهره زمستان پاییزی به خود می‌گیرد

 با ورود سامانه سرد بارشی در روزهای آینده اردبیل چهره زمستانی در اولین ماه پاییز را پیدا می‌کند.

بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل با ورود سامانه سرد بارشی از فردا نه تنها از روند با ثبات دما در روزهای اخیر کاسته می‌شود بلکه اکثر شهرهای استان اردبیل در اولین ماه پاییز رنگ و بوی زمستان پیدا می‌کند.

 

این سامانه بارشی که در روزهای پنجشنبه و جمعه به اوج خود می‌رسد همراه با بارش باران در مناطق معتدل استان و برف در ارتفاعات خواهد بود تا مردم استان شاهد سفیدپوش شدن دامنه‌های سبلان باشند.

 

با ورود این سامانه سرد بارشی، دمای هوا در اغلب مناطق جنوبی و مرکزی استان به صفر و حتی به پایین‌تر از صفر خواهد رسید و پیش‌بینی شده بارش‌های متناوب بین پنج تا هشت میلیمتر در مناطق مختلف استان به ثبت برسد.

 

با گذشت ۱۲ روز از پاییز برگ‌ریز امسال، شرایط جوی استان اغلب سرد و همراه با هوای نمناکی بوده که این وضعیت جوی با توجه به در پیش بودن فصل زراعت پاییزی نوید سال زراعی پرمحصولی را می‌دهد که اهالی استان اردبیل ماه‌هاست در انتظار بارش باران و رفع خشکسالی نیمه اول سال هستند.

 

بر اساس اعلام هواشناسی در هفته آینده نیز مجددا سامانه بارشی جدید وارد استان شده و مناطق مختلفی را تحت تأثیر قرار داده و بارش‌های باران اغلب اراضی و مناطق استان را سیراب خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح