کد خبر : 20157
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 15:49

ارائه آموزش‌های تخصصی امداد و نجات به ۸۱۴ نفر در خراسان جنوبی

ارائه آموزش‌های تخصصی امداد و نجات به ۸۱۴ نفر در خراسان جنوبی

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت آموزش‌های امداد و نجات به به جوانان، گفت: از ابتدای سال جاری ۴۰ دوره آموزشی تخصصی امداد و نجات برای ۸۱۴ نفر برگزار شده است. محمدرضا رضایی، امروز یکشنبه ۱۱ مهر در حاشیه بازدید سر زده از دوره تخصصی جاده برادران شهرستان بیرجند، با اشاره

ارائه آموزش‌های تخصصی امداد و نجات به ۸۱۴ نفر در خراسان جنوبی

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت آموزش‌های امداد و نجات به به جوانان، گفت: از ابتدای سال جاری ۴۰ دوره آموزشی تخصصی امداد و نجات برای ۸۱۴ نفر برگزار شده است.

محمدرضا رضایی، امروز یکشنبه ۱۱ مهر در حاشیه بازدید سر زده از دوره تخصصی جاده برادران شهرستان بیرجند، با اشاره به اینکه پشتوانه اصلی جمعیت هلال احمر جوانان و داوطلبین هستند، اظهار کرد: ارائه آموزش‌های لازم و چگونگی حضور اعضای داوطلب در حوادث از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اگر هلال احمر نتواند به موقع و به درستی در حوادث نقش ایفا کند در واقع به رسالت خود عمل نکرده است، افزود: مهمتر از اجرای برنامه‌های آموزشی دنبال کردن این برنامه و ادامه دادن آن‌ها در حوزه جوانان است.

رضایی با اشاره به فعالیت‌های معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰ دوره آموزشی تخصص امداد و نجات برای ۸۱۴ شرکت کننده برگزار شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۴ پایگاه امداد و نجات بین شهری در سطح استان، بیان کرد: این دوره‌ها به منظور آماده سازی تیم‌های تخصصی برای حضور در پایگاه های امداد و نجات بین شهری برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه داوطلبین شرکت در دوره‌های تخصصی باید دوره های آموزشی کمک های اولیه و مهارت‌های داوطلبی را بعنوان پیش نیاز بگذرانند، گفت: در همین راستا از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲۷ دوره آموزشی برای دو هزار و ۱۴۷ نفر اجرایی شده است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح