کد خبر : 59855
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1400 - 22:57

ادامه راه شهدا توسط دانش‌آموزان با تجهیز به سلاح علم و دانش

ادامه راه شهدا توسط دانش‌آموزان با تجهیز به سلاح علم و دانش

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان  زنجان گفت: دانش‌آموزان با تجهیز خود به سلاح علم و دانش و آگاهی و بصیرت ادامه‌دهنده راه شهدا باشند. حسن مظفری عصر امروز (۲۶ مهرماه) در یادواره شهدای دانش‌آموز و معلم در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۵۱۲ شهید دانش‌آموز و ۴۹ شهید فرهنگی استان، اظهار

ادامه راه شهدا توسط دانش‌آموزان با تجهیز به سلاح علم و دانش

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان  زنجان گفت: دانش‌آموزان با تجهیز خود به سلاح علم و دانش و آگاهی و بصیرت ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

حسن مظفری عصر امروز (۲۶ مهرماه) در یادواره شهدای دانش‌آموز و معلم در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۵۱۲ شهید دانش‌آموز و ۴۹ شهید فرهنگی استان، اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان نقش بسزایی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته و حضورشان همانند سایر اقشار مردم تاثیرگذار و پررنگ بوده است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند، افزود: دانش‌آموزان در طول دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند که نمونه بارز آن شهید فهمیده است که به عنوان یکی از اسطوره‌های به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی و الگوی همه دانش‌آموزان کشور است.

این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان و معلمان دوشادوش رزمندگان در عملیات‌هایی مانند بدر، خبیر، والفجر ۸ و ۱۰ حضور داشتند و در پیروزی‌های شیرین در جبهه‌های جنگ سهیم بودند و تکلیف خود را نسبت به کشور ادا کردند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان تصریح کرد: انتظار داریم دانش‌آموزان با تجهیز خود به سلاح علم و دانش و آگاهی و بصیرت، ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و این فرهنگ را به آیندگان منتقل کنند.

مظفری خاطرنشان کرد: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، اقدامات مختلفی در مدارس استان انجام شده است که می‌توان برگزاری اردوهای راهیان نور، برنامه لاله‌های روشن، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری ۴۰ یادواره شهیدپژوهی، تالیف کتاب و ایجاد المان‌های شهدا در مدارس اشاره کرد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح