کد خبر : 78058
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 20:46

ادارات، نهادها و بانک‌های سیستان و بلوچستان یکشنبه تعطیل شد

ادارات، نهادها و بانک‌های سیستان و بلوچستان یکشنبه تعطیل شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، با هدف کاهش تردد و پیشگیری از مراجعه و ازدحام جمعیت، فعالیت تمام ادارات، دستگاه های قضایی، نهادها و بانک‌های سیستان و بلوچستان یکشنبه سیزدهم تیرماه جاری تعطیل اعلام شد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان وبلوچستان، بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا که به

ادارات، نهادها و بانک‌های سیستان و بلوچستان یکشنبه تعطیل شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، با هدف کاهش تردد و پیشگیری از مراجعه و ازدحام جمعیت، فعالیت تمام ادارات، دستگاه های قضایی، نهادها و بانک‌های سیستان و بلوچستان یکشنبه سیزدهم تیرماه جاری تعطیل اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان وبلوچستان، بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا که به ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان سیستان و بلوچستان اعلام شد؛ با هدف کاهش تردد و پیشگیری از مراجعه و ازدحام جمعیت؛ فعالیت کلیه ادارات، دستگاه های قضایی، نهادها و بانک‌های استان فردا  یکشنبه مورخ سیزدهم تیرماه ۱۴۰۰ تعطیل اعلام می‌شود.

فعالیت بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات‌رسان اعم از آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه طبق روال معمول و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

همچنین آن دسته از سازمان‌ها که بنا به ضرورت است برخی امور اداری خود را انجام دهند، می‌توانند بدون حضور ارباب رجوع و با رعایت دستورالعمل حضور پرسنل در شرایط بیماری کرونا، نسبت به انجام وظایف اداری خود اقدام نمایند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح