کد خبر : 180165
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 15:00

احداث یک ایستگاه آتش نشانی در مرز دوغارون نیاز اساسی است

احداث یک ایستگاه آتش نشانی در مرز دوغارون نیاز اساسی است

عکس آرشیوی است ایسنا/خراسان رضوی شهردار تایباد گفت: با توجه به اینکه روزانه بیش از هزار دستگاه خودروی حامل سوخت از این معبر رسمی تردد می‌کنند احداث یک ایستگاه آتش نشانی در مرز دوغارون نیاز اساسی است. ایوب سیدالحسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تعداد زیادی از خودروهای حامل سوخت در حادثه انفجار گمرک اسلام

احداث یک ایستگاه آتش نشانی در مرز دوغارون نیاز اساسی است
عکس آرشیوی است

ایسنا/خراسان رضوی شهردار تایباد گفت: با توجه به اینکه روزانه بیش از هزار دستگاه خودروی حامل سوخت از این معبر رسمی تردد می‌کنند احداث یک ایستگاه آتش نشانی در مرز دوغارون نیاز اساسی است.

ایوب سیدالحسینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تعداد زیادی از خودروهای حامل سوخت در حادثه انفجار گمرک اسلام قلعه افغانستان نابود شدند که نتیجه بی‌تدبیری و عدم تجهیزات بوده است.

وی با اشاره به اهمیت احداث ایستگاه آتشنشانی در مرز دوغارون افزود: لحظه انفجار تمامی خودروهای آتشنشانی شهرداری تایباد به محل اعزام شدند و از شهرهای همجوار نیز درخواست خودرو و نیرو شد این در صورتی است که اگر حادثه‌ای در داخل شهر رخ می‌داد تمامی پرسنل و خودروهای ایستگاه آتش‌نشانی درگیر مرز بودند و این کمبود نیرو و خودرو بارها از مسئولان استانی و کشوری درخواست شده است.

سیدالحسینی بیان کرد: در مکاتباتی که با مسئولان استانی و همچنین کشوری داشته‌ایم درخواست شده ایستگاه آتش‌نشانی شهر تایباد لازم است به سازمان آتش‌نشانی تبدیل شود و تعداد خودروهای امدادی و نیروهای تعلیم دیده آن افزایش یابد.

وی اعلام کرد: شهرهای مرزی به دلیل اهمیتی که در توسعه اقتصادی کشور دارند باید از لحاظ تجهیزات ایمنی و امدادی بسیار تکمیل باشند، حادثه‌ای که در هرات رخ داد هشداری برای تجهیز بیشتر گمرک دوغارن است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همه چیز درباره رپرتاژ

قیمت شیشه اتومبیل

سم سوسک کش قوی

تعمیرگاه نیسان مورانو

تور کربلا

دانلود آهنگ

تبلیغات در ایتا

عمیرگاه نیسان مورانو

واچ تایم یوتیوب

خرید گرافیت خشک

تقویت انتن موبایل

دانلود برنامه صندوق وام خانگی

تعمیر گیربکس لیفان

دمپر موتور مشعل

فتوسل مشعل

شیر فشار شکن

رله مشعل

شیر برقی گاز

واچ تایم یوتیوب

سلفون opp

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح