کد خبر : 8653
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400 - 22:09

احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها در فارس/تغییر وضعیت رنگبندی‌

احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها در فارس/تغییر وضعیت رنگبندی‌

  جانشین استاندار فازس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: تزریق واکسن به دانشجویان و افراد بالاتر از ۱۸ سال در روستاهای فارس در حال انجام است و به علت واکسینه شدن اساتید و دانشجویان در استان احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها وجود دارد. عبدالرضا قاسمپور عصر شنبه ۲۰ شهریور در نشست مجازی با خبرنگاران بیان

احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها در فارس/تغییر وضعیت رنگبندی‌

  جانشین استاندار فازس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: تزریق واکسن به دانشجویان و افراد بالاتر از ۱۸ سال در روستاهای فارس در حال انجام است و به علت واکسینه شدن اساتید و دانشجویان در استان احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها وجود دارد.

عبدالرضا قاسمپور عصر شنبه ۲۰ شهریور در نشست مجازی با خبرنگاران بیان کرد: تاکنون دو میلیون و ۵۶ هزار و ۹۸۹ دز واکسن کرونا در فارس تزریق شده و آمار فعلی بستری روزانه در مراکز درمانی استان هم به حدود ۳۴۰ نفر رسیده است.
او افزود: ستاد استانی کرونا در فارس، پرداخت مطالبات کادر درمان، تبدیل وضعیت نیروهای ۸۹ روزه، تفویض اختیار به استان‌ها و واردات واکسن توسط بخش خصوصی را مورد پیگیری قرار داده است.
معاون استاندار فارس ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون برای ۵۸۳ هزار و ۸۷۱ خودروی شخصی متخلف در طرح مننوعیت تردد جریمه صادر شده و همچنین ۱۰ هزار و ۵۴۰ واحد صنفی در استان پلمب شده‌اند.
قاسمپور خاطرنشان کرد: هم‌اینک ۹ شهرستان فارس در وضعیت قرمز، ۲۲ شهرستان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان وضعیت زرد قرار دارند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح