کد خبر : 75187
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1400 - 23:52

احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در زنجان

احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در زنجان

ایسنا/زنجان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: برای استان بارش پراکنده و خفیف باران همراه با وقوع رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: احتمال بارش پراکنده و خفیف باران همراه با وقوع رعد و برق و وزش باد، پدیده جوی غالب بر برخی از مناطق این

احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در زنجان

ایسنا/زنجان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: برای استان بارش پراکنده و خفیف باران همراه با وقوع رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: احتمال بارش پراکنده و خفیف باران همراه با وقوع رعد و برق و وزش باد، پدیده جوی غالب بر برخی از مناطق این استان تا روز جمعه خواهد بود.

وی افزود: امروز نیز آسمان زنجان قسمتی ابری و بعدازظهر نیز با وزش باد همراه می‌شود، سرعت وزش باد در برخی از مناطق این استان در ساعات بعدازظهر می‌تواند در حد نسبتا شدید باشد.

این مسئول ادامه داد: هوای گرم تا روز چهارشنبه / ۹ تیر ماه/ در استان مستقر خواهد بود و با توجه به وزش باد، احتمال وقوع آتش‌سوزی در مراتع و گسترش نیز وجود دارد و طی روزهای پنجشنبه و جمعه نیز تا حدی از شدت گرمای حاکم کاسته خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان، با بیان اینکه دمای فعلی هوای شهر زنجان ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر است که در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت تغییر نکرده است. هفته آینده، میزان دمای هوای این استان مجددا افزایش یافته و مردم زنجان هوای گرمی را شاهد خواهند بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح