کد خبر : 190794
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1400 - 18:23

ابتلای نوزاد یک روزه شاهین‌شهری به کرونا

ابتلای نوزاد یک روزه شاهین‌شهری به کرونا

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر از ابتلای نوزاد یک روزه شاهین‌شهری به ویروس کرونا خبر داد. علی پارسا در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه نوزاد یک روزه شاهین‌شهری به کرونا مبتلا شده است، اظهار کرد: پس از تولد نوزاد در بیمارستان الزهرای اصفهان و اخذ تست کرونا از مادر و کودک

ابتلای نوزاد یک روزه شاهین‌شهری به کرونا

ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر از ابتلای نوزاد یک روزه شاهین‌شهری به ویروس کرونا خبر داد.

علی پارسا در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه نوزاد یک روزه شاهین‌شهری به کرونا مبتلا شده است، اظهار کرد: پس از تولد نوزاد در بیمارستان الزهرای اصفهان و اخذ تست کرونا از مادر و کودک نتایج ابتلای هر دو مثبت اعلام شد.

وی با تاکید بر عدم انتقال کرونا به جنین از مادر مبتلا و ابراز خرسندی از حال عمومی خوب مادر و نوزاد شاهین‌شهری، افزود: امکان انتقال بیماری کرونا از مادر مبتلا به جنین میسر نیست، همچنین میزان ویروس منتقل شده و توان سیستم ایمنی بدن فرد آلوده شده در بروز واکنش و نشان دادن علائم ابتلا موثر است و این کودک نیز بر اثر عدم مراقبت‌های تماسی با مادر مبتلا شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه، ضمن گله‌مندی از انتشار شایعه عدم ابتلای کودکان به کرونا، تصریح کرد: میزان ابتلای کودکان زیر ۵ سال و سالمندان بالای ۶۰ سال در شاهین‌شهر و میمه بر طبق آمار جمع آوری شده در هفته گذشته نسبت به یک سال اخیر در کارزار مقابله با کرونا پیشرفت چشمگیری داشته‌ و باید تمهیدات زندگی مسالمت آمیز با کرونا نظیر رعایت فاصله‌ اجتماعی و استفاده از ماسک به کودکان آموزش داده شود.

پارسا افزایش آمار مبتلایان قطعی به کرونا را سهل انگاری در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دانست و خاطرنشان‌کرد: رشد آمار مبتلایان به دلیل عدم رعایت کامل و دقیق شیوه‌ نامه‌های بهداشتی نظیر؛ فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از تجمعات‌ غیرضروری و ترددها و عدم استفاده صحیح از ماسک است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح