کد خبر : 130103
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 16:13

آماده باش ۹۰ سالن ورزشی استان/یگان امداد و نجات ورزشکاران کرمانشاه تشکیل شد

آماده باش ۹۰ سالن ورزشی استان/یگان امداد و نجات ورزشکاران کرمانشاه تشکیل شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ۹۰ سالن ورزشی سرپوشیده استان با پنج هزار تخته چادر که هلال احمر در آنها مستقر کرده، آماده هستند تا در صورت وقوع بحران سیل اسکان مردم را در آنها داشته باشیم.   صابر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، از آمادگی ۴۸۰ هیات

آماده باش 90 سالن ورزشی استان/یگان امداد و نجات ورزشکاران کرمانشاه تشکیل شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ۹۰ سالن ورزشی سرپوشیده استان با پنج هزار تخته چادر که هلال احمر در آنها مستقر کرده، آماده هستند تا در صورت وقوع بحران سیل اسکان مردم را در آنها داشته باشیم.
 
صابر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، از آمادگی ۴۸۰ هیات ورزشی و ۲۱۰ سمن حوزه جوانان سطح استان برای امدادرسانی به مردم در مواجهه با بحران سیل خبرداد و گفت: از چند روز پیش که پیش بینی وقوع احتمالی سیل را در استان داشتیم، برنامه‌ریزی‌ها و جلسات متعددی را با حوزه‌های زیرمجموعه خود داشتیم تا بتوانیم نقش موثری در امداد رسانی داشته باشیم. 
 
وی افزود: طی فراخوانی که دیروز داشتیم، ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از جامعه ورزش استان از جمله قهرمانان بزرگ ورزشی همچون کوروش باقری، نازنین رحمانی، حسین شیروانی و… برای امدادرسانی اعلام آمادگی کردند و گروه یگان امداد و نجات را تشکیل دادند. 
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: از شب گذشته تاکنون ۷۰ نفر از آفرود سواران استان را در اختیار ستاد بحران قرار دادیم که مشغول گشت زنی در محلات مختلف شهر کرمانشاه هستند. 
 
وی از آمادگی ۹۰ سالن سرپوشیده ورزشی با پنج هزار تخته چادر نیز برای اسکان مردم در صورت وقوع سیل و ورود آب به منازل برخی محلات خبرداد و گفت: ۴۰ نفر از کوهنوردان استان، تعدادی از اعضای هیات های شنا، نجات غریق و… نیز با ستاد بحران استان همکاری دارند. 
 
 رحیمی گفت: همچنین در حوزه سمن ها نیز در هر شهرستان گروه های ۳۰ نفره از اعضای سمن تشکیل شده تا در کار امدادرسانی و پیشگیری از وقوع بحران کمک کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح