کد خبر : 152674
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 15:58

آماده باش سازمان آتش‌نشانی و اجرای مانور برای مقابله حوادث احتمالی سیلاب+تصاویر

آماده باش سازمان آتش‌نشانی و اجرای مانور برای مقابله حوادث احتمالی سیلاب+تصاویر

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در راستای دستور شهردار تبریز مبنی بر آمادگی نیروهای آتش‌نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی به هنگام وقوع سیلاب، آتش‌نشانان تبریز با اجرای مانور عملیاتی در آجی چای، آمادگی و توان عملیاتی‌شان را به نمایش گذاشتند.   به گزارش ایسنا،  محمد قلیزاده در

آماده باش سازمان آتش‌نشانی و اجرای مانور برای مقابله حوادث احتمالی سیلاب+تصاویر

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در راستای دستور شهردار تبریز مبنی بر آمادگی نیروهای آتش‌نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی به هنگام وقوع سیلاب، آتش‌نشانان تبریز با اجرای مانور عملیاتی در آجی چای، آمادگی و توان عملیاتی‌شان را به نمایش گذاشتند.

 

به گزارش ایسنا،  محمد قلیزاده در توضیح اجرای مانور فنی-عملیاتی آتش‌نشانان برای مقابله با حوادث وقوع احتمالی سیل بیان کرد: با توجه به خسارت‌های شدید سیلاب در نقاط مختلف کشور، این مانور عملیاتی با هدف تمرین و آمادگی برای دستیابی و رها سازی، نجات و انتقال افراد گرفتار به محل ایمن با حضور شهردار تبریز اجرا شد.

وی متذکر شد: آتش‌نشانان در این مانور هماهنگی و وحدت رویه نیروهای عملیاتی را که حاصل تمرین‌های متداول و مانورهای متعدد درسال‌های گذشته است، عملیات جستجو و نجات و انتقال مصدوم با قایق نجات را نیز اجرا کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح