کد خبر : 129061
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 22:37

آماده‌باش هلال‎احمر جهت مقابله با سیل احتمالی در سطح استان قزوین

آماده‌باش هلال‎احمر جهت مقابله با سیل احتمالی در سطح استان قزوین

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‎‌احمر استان با اعلام اینکه ۱۱۰ نجاتگر و پرسنل در قالب ۴۰ تیم عملیاتی در حال آماده‌باش هستند، گفت: امکانات ترابری و تجهیزات تخصصی مورد نیاز اعم از موتور پمپ‌های آب، موتورهای برق و موتور پمپ‌های لجن‌کش برای مقابله با سیل احتمالی در شرایط بحرانی آماده شده است. به گزارش

آماده‌باش هلال‎احمر جهت مقابله با سیل احتمالی در سطح استان قزوین
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‎‌احمر استان با اعلام اینکه ۱۱۰ نجاتگر و پرسنل در قالب ۴۰ تیم عملیاتی در حال آماده‌باش هستند، گفت: امکانات ترابری و تجهیزات تخصصی مورد نیاز اعم از موتور پمپ‌های آب، موتورهای برق و موتور پمپ‌های لجن‌کش برای مقابله با سیل احتمالی در شرایط بحرانی آماده شده است.

به گزارش ایسنا منطقه قزوین، حکمت‌الله هاشمی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‎‌احمر استان گفت: ۱۱۰ نجاتگر و پرسنل در قالب ۴۰ تیم عملیاتی به همراه کلیه پرسنل حوزه معاونت امداد و نجات استان به منظور امدادرسانی به سیل‌زدگان احتمالی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی با تجهیزات تخصصی کامل تیمی و انفرادی جهت ارائه خدمات امداد و نجات به سیل‌زدگان روستاهای اسفرورین، شارین و دولت‌آباد در شهرستان تاکستان، کوچار و پیریوسفیان در شهرستان البرز، علی آباد و ملاعلی در بخش طارم‌سفلی، پل اروان و گند آهور در شهرستان آوج و سوخته چنار از توابع بخش قزوین اعزام شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‎‌احمر استان ادامه داد: امکانات ترابری و تجهیزات تخصصی مورد نیاز اعم از موتور پمپ‌های آب، موتورهای برق و موتور پمپ‌های لجن‌کش برای مقابله با سیل احتمالی در شرایط بحرانی آماده شده است.

وی عنوان کرد: فضاهای اسکان اضطراری در شهرستان‌های پر مخاطره تعیین شده و تمامی شعب فلوچارت عملیاتی مقابله با سیل احتمالی را طراحی کرده‌اند.

هاشمی تصریح کرد: ۳۲ دستگاه آمبولانس، ۱۶ دستگاه خودرو کمک‌دار، ۱۲ دستگاه ست نجات و یک دستگاه قایق موتوری از جمله تمهیدات پیش‌بینی شده برای سیل احتمالی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رمان

خرید چرخ دستی حمل بار از تولید کننده

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

تبلیغات در ایتا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح