کد خبر : 159746
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 17:06

آغاز “زمستانه کتاب” در ۳ شهر استان سمنان

آغاز “زمستانه کتاب” در ۳ شهر استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز طرح “زمستانه کتاب ۹۹” با مشارکت ۱۱ کتابفروشی سه شهر این استان خبر داد. ابوالفضل صادقی نژاد ۹اسفندماه اظهار کرد: این طرح از نهم تا ۱۶ اسفند با مشارکت ۱۱ کتابفروشی در استان سمنان برگزار می شود. وی ادامه داد:

آغاز "زمستانه کتاب" در ۳ شهر استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز طرح “زمستانه کتاب ۹۹” با مشارکت ۱۱ کتابفروشی سه شهر این استان خبر داد.

ابوالفضل صادقی نژاد ۹اسفندماه اظهار کرد: این طرح از نهم تا ۱۶ اسفند با مشارکت ۱۱ کتابفروشی در استان سمنان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: در طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها، سقف مجاز برای هر خریدار ۲۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده و هر خریدار می تواند تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب خریداری کند.

صادقی نژاد، با اشاره به مشارکت ۱۱ کتابفروشی استان سمنان در طرح زمستانه کتاب ۹۹ اظهار کرد: از این تعداد هفت کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب، بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب، کتاب ارسطو و کتاب اشراق در سمنان، دو کتابفروشی سرزمین کتاب و کتابکده در شاهرود و دو کتابفروشی شهر کتاب و مجموعه فرهنگی دانشجو در دامغان در طرح زمستانه کتاب مشارکت و فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: در این طرح علاقه مندان به کتاب می توانند تا شانزدهم اسفند با در دست داشتن کارت ملی از کتابفروشی‌های عضو این طرح کتاب خریداری کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کادو شب یلدا

آموزش چسباندن زيرنويس

همه چیز درباره رپرتاژ

تور کربلا

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح